Magdans

Tuesday, March 08, 2005

Happy monday

Måndagen har varit den bästa dagen hittills. Vaknade helt utvilad efter en lång nattsömn, drack en halv liter buljong och kanske 2 koppar juice. Minns inte så noga men tror det blev 1 kopp honungdsvatten också. Det blev en stadig brunch helt enkelt.

Åkte tåg i nästan 3 timmar och drack en halv liter juice på resvägen. Kände mig lite matt i huvudet väl framme i Stockholm - det hade ju hunnit bli kväll. Drack en halv liter buljong och en kopp varmt vatten. Fick för mig att jag kanske skulle tröttna på den goda honungssmaken om jag drack honungsvatten hela tiden..

Fram till jag somnade blev det ytterligare en halv liter juice. Vet inte om det är för jag gillar socker i vanliga fall eller om det är för att buljong verkligen är något för salt för mig, men jag dricker gärna juice har jag märkt.

Jag har inte känt mig sådär "dum" i huvudet som i lördags, det känns fortfarande bra i kroppen på det sättet att jag har energi. Fick möjlighet till tupplur under tågresan, vilket jag uppskattade eftersom jag vaknade med mycket energi. Däremot har jag frysit mer, men det är bara att klä på sig. Har inte haft skola eller jobb de här senaste dagarna vilket säkert bidragit till att jag inte frysit lika mycket som tidigare gånnger. Vet inte om mindre aktivitet är bra för en jämn och välmående fasta, men så känns det iaf att resten av veckan kommer fortsätta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home