Magdans

Saturday, March 05, 2005

Lö®dag

Idag har jag druckit, i tur och ordning:

  • Honungsvatten
  • Morotsjuice
  • Mandelmjölk – dyrt men svingott och säkerligen jättebra på nåt annat sätt.
  • Blodapelsinjuice – även den finns på bild
  • Katrinplommonjuice
  • Grönsaksbuljong/grönsaksjuice – känt från tidigare inlägg
Jag dricker saker nästan oavbrutet. Den där grejen med att dela upp näringsintaget på "måltider" är helt borta, i stället råder ett jämnt men mycket varierande flöde av vätskor. In och ut, höll jag på att säga.
När jag i eftermiddags inte drack någonting under ett par timmar eftersom jag spelade musik slutade det med att jag blev rätt trött.

En annan grej är att jag har bestämt mig för att inte dricka vatten under fastan. Inte i ren form alltså. En meningslös regel såklart, men det ska bli kul att se hur kallt vatten smakar sen när fastan är slut. Tills dess får jag i mig nog med vätska ändå ju.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home