Magdans

Monday, March 07, 2005

Slackersöndag

Vaknade på eftermidagen, blev långsession multijuice - kroppen var törstig, kanske fått i mig för mycket salt.

Tog promenad till affären vid kvällningen. Det var fortfarande skönt att gå, har däremot märkt att jag hade ont i nacken (måste sovit konstigt), men den där mjuka känslan finns ändå kvar.
Jag hade tydligen tagit lång tid på mig när jag kom hem, drack i alla fall en kopp honungsvatten och 2 glas juice.

Iircade och försökte kolla upp lite information att använda till min uppsats, men märkte att jag blev trött och kände flera gånger att det vore skönt att sova. Blev hungrig men orkade inte göra så mycket åt det förrän Igor också skulle ha mat. Blev en halv liter grönsaksjuice och ett glas juice.

På kvällen kvällen, tog jag en kopp honungsvatten. Märkte att det inte var för att jag ville fylla magen, utan för att jag frös. Har nog frysit mer än vanligt..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home